MBA PR a komunikácia (Praha)
Program je určený manažérom, podnikateľom a špecialistom reklamných, PR či mediálnych agentúr, ktorí sa chcú naučiť princípom efektívnej marketingovej komunikácie a jej uplatnení v marketingovej stratégii.
Tento program je dostupný aj v online forme.
Prínosy a obsah programu
- vývoj a história public relations
- media relations, budovanie vzťahov s novinármi
- metódy a nástroje prenosu informácií médiám s ohľadom na situáciu
- rozvoj prezentačných zručností a zásady efektívnej argumentácie a vyjednávania
- tvorba textov, tlačových správ a prezentácií
- príprava na profesionálne vystúpenie v médiách (TV, rádio)
- začlenenie PR do štruktúry firmy, tvorba PR stratégie firmy
- krízová komunikácia a jej aspekty
Referencie absolventov
Študijné moduly
I. blok
II. blok
Základné informácie o štúdiu
FORMA
kombinované štúdium MBA obsahuje 11 modulov (za každý modul interaktívna prednáška v rozsahu 180 minút) a e-learning
DĹŽKA
1 rok + záverečná práca
PODMIENKY PRIJATIA
prax alebo vysokoškolské vzdelanie aspoň (Bc., BBA)
ZAČIATOK ŠTÚDIA
1. 3. alebo 1. 10. alebo individuálne
MIESTO VÝUČBY
Bratislava/Praha + študentská sekcia
ŠTUDIJNÉ MATERIÁLY
zahrnuté v cene štúdia (vlastné študijné materiály, sylaby, prezentácie a ďalšie študijné podklady, knižnica s viac ako miliónom titulov vrátane cudzojazyčných, odborné články, vedecké výskumy a ďalšie)
BONUSY
nad rámec štúdia sa každý študent môže zúčastniť aj lektorských stretnutí z iných programov, navyše prednášky, semináre, blokové moduly a kurzy
JAZYK VÝUČBY
štúdium v češtině s akceptáciou slovenčiny, program MBA Business Management v angličtine
ZAKONČENIE ŠTÚDIA
obhajoba záverečnej práce
Zľava
2.200 EUR
do 11. 5. 2025
Lektorský tím
Informácie o štúdiu
Zaujal Vás tento program? Zistite podrobnosti o štúdiu a jeho priebehu.
Zvoľte kvalitu a prestíž, študujte na Business Institute
Prihlásiť saHodnotenie programu
95 %
5/5
(Hodnotilo 29 študentov)