MBA Management cestovného ruchu (Praha)
Program je určený pre majiteľov hotelov, podnikateľov, manažérov a zamestnancov cestovných kancelárií, hotelov, reštaurácií a ďalších zariadení turistického ruchu či marketérov turistických destinácií. Je ideálnym študijným programom pre tých, ktorí majú záujem nájsť vysoko kvalitné uplatnenie v oblasti cestovného ruchu.
Tento program je dostupný aj v online forme.
Prínosy a obsah programu
- typológie a hlavné služby cestovného ruchu
- úloha, náplň a tvorba stratégie podniku v oblasti cestovného ruchu
- praktické znalosti riadenia a managementu v cestovnom ruchu
- problematika marketingu destinácií, regiónov a miest
- financovanie aktivít, možnosti prepojenia súkromného a verejného sektora
- PR, managementuturizmu, management stravovacích a ubytovacích zariadení
- rezervačný systém Amadeus a jeho využitie pre cestovné kancelárie a hotely
Referencie absolventov
Študijné moduly
I. blok
II. blok
Základné informácie o štúdiu
FORMA
kombinované štúdium MBA obsahuje 11 lektorských stretnutí (interaktívne prednášky v rozsahu 3 x 60 minút) a e-learning
DĹŽKA
1,5 roka
PODMIENKY PRIJATIA
vysokoškolské vzdelanie aspoň 1. stupňa (Bc., BBA) alebo relevantná prax na vedúcej alebo manažérskej pozícii
ZAHÁJENIE ŠTÚDIA
1. 3. alebo 1. 10. alebo individuálne
MIESTO VÝUČBY
Bratislava/Praha
ŠTUDIJNÉ MATERIÁLY
zahrnuté v cene štúdia (vlastné študijné materiály, sylaby, prezentácie, ďalšie študijné podklady)
KNIŽNICA
v cene štúdia, viac ako milión titulov (aj cudzojazyčných, odborné články, vedecké výskumy a ďalšie)
JAZYK VÝUČBY
štúdium v slovenčine/češtine
ZAKONČENIE ŠTÚDIA
obhajoba záverečnej práce
Zľava
2.280 EUR
do 13. 10. 2024
Lektorský tím
Informácie o štúdiu
Zaujal Vás tento program? Zistite podrobnosti o štúdiu a jeho priebehu.
Zvoľte kvalitu a prestíž, študujte na Business Institute
Prihlásiť saHodnotenie programu
98 %
4,5/5
(Hodnotilo 39 študentov)