MBA Management cestovného ruchu (Praha)
Program je určený pre majiteľov hotelov, podnikateľov, manažérov a zamestnancov cestovných kancelárií, hotelov, reštaurácií a ďalších zariadení turistického ruchu či marketérov turistických destinácií. Je ideálnym študijným programom pre tých, ktorí majú záujem nájsť vysoko kvalitné uplatnenie v oblasti cestovného ruchu.
Tento program je dostupný aj v online forme.
Prínosy a obsah programu
- typológie a hlavné služby cestovného ruchu
- úloha, náplň a tvorba stratégie podniku v oblasti cestovného ruchu
- praktické znalosti riadenia a managementu v cestovnom ruchu
- problematika marketingu destinácií, regiónov a miest
- financovanie aktivít, možnosti prepojenia súkromného a verejného sektora
- PR, managementuturizmu, management stravovacích a ubytovacích zariadení
- rezervačný systém Amadeus a jeho využitie pre cestovné kancelárie a hotely
Referencie absolventov
Študijné moduly
I. blok
II. blok
Základné informácie o štúdiu
FORMA
kombinované štúdium MBA obsahuje 11 modulov (za každý modul interaktívna prednáška v rozsahu 180 minút) a e-learning
DĹŽKA
1 rok + záverečná práca
PODMIENKY PRIJATIA
prax alebo vysokoškolské vzdelanie aspoň (Bc., BBA)
ZAČIATOK ŠTÚDIA
1. 3. alebo 1. 10. alebo individuálne
MIESTO VÝUČBY
Bratislava/Praha + študentská sekcia
ŠTUDIJNÉ MATERIÁLY
zahrnuté v cene štúdia (vlastné študijné materiály, sylaby, prezentácie a ďalšie študijné podklady, knižnica s viac ako miliónom titulov vrátane cudzojazyčných, odborné články, vedecké výskumy a ďalšie)
BONUSY
nad rámec štúdia sa každý študent môže zúčastniť aj lektorských stretnutí z iných programov, navyše prednášky, semináre, blokové moduly a kurzy
JAZYK VÝUČBY
štúdium v češtině s akceptáciou slovenčiny, program MBA Business Management v angličtine
ZAKONČENIE ŠTÚDIA
obhajoba záverečnej práce
Zľava
2.040 EUR
do 22. 6. 2025
Lektorský tím
Informácie o štúdiu
Zaujal Vás tento program? Zistite podrobnosti o štúdiu a jeho priebehu.
Zvoľte kvalitu a prestíž, študujte na Business Institute
Prihlásiť saHodnotenie programu
98 %
4,5/5
(Hodnotilo 39 študentov)