BBA Marketingová komunikácia (Praha)
Cieľom tohto modulu je predovšetkým príprava študentov pre prax v odbore. Predpokladom je, že sa študenti budú venovať samoštúdiu teórie v rozsahu naznačenom počas seminára a podľa otázok k záverečnej skúške. V písomných prácach (tj v postupovej práci av záverečnej práci) bude hľadené predovšetkým na schopnosť samostatne pracovať s nadobudnutými teoretickými znalosťami.
Garant a lektor študijného modulu
Anotácia
Marketing sa v súčasnosti teší veľkej popularite. Stále viac ľudí tento odbor preferuje už pri štúdiu, prípadne doň prichádza z iných oblastí. Tento trend je pre nás na jednej strane pozitívny – dnešné firmy už chápu význam marketingu a nestavajú sa voči nám tak odmietavo, ako tomu bolo predtým. Na druhej strane nám popularita nášho odboru môže spôsobovať aj isté problémy, ktoré sa musíme naučiť riešiť.
Sylabus
- marketingové a komerčné komunikácie
- formy komerčných komunikácií
- reklama
- priamy marketing
- PR
- sponzoring
- on-line komunikácia
Literatúra
- KOTLER, P.: Marketing management, Grada, Praha
- LINHART, Z.: Marketing, ČZU Praha ISBN 80-213-1011-1
- BEDNÁŘ V.: Marketing na sociálních sítích, Brno: Computer Press, a.s., ISBN: 978-80-251-3320-0.
- BÁRTA, Vl.; PÁTÍK, L.; POSTLER, M.: Retail Marketing, Praha: Management Press, ISBN: 978-80-7261-167-6.
- KOMÁROKVÁ R., RYMEŠ M., VYSEKALOVÁ, J.: Psychologie trhu, Grada