BBA Marketing, médiá a komunikácia (Praha)
Program poskytuje študentom profesionálne marketingové a komunikačné zručnosti s dôrazom na marketingovú komunikáciu, plánovanie a hlavné marketingové kanály. Program je cielený na manažérov agentúr a absolventov stredných škôl a gymnázií, ktorí chcú získať špecifické znalosti v oblasti štúdia marketingu a komunikácie.
Prínosy a obsah programu
- formy marketingovej komunikácie
- marketingový výskum
- produktový marketing
- Public Relations
Referencie absolventov
Študijné moduly
II. blok
Základné informácie o štúdiu
FORMA
KOMBINOVANÉ ŠTÚDIUM BBA zahŕňa 7 modulov (za každý modul interaktívna prednáška v rozsahu 180 minút) a e-learning
DĹŽKA
1 rok
PODMIENKY PRIJATIA
ukončené SŠ vzdelanie s maturitou; k štúdiu sú uchádzači prijímaní bez prijímacích skúšok
ZAČIATOK ŠTÚDIA
KOMBINOVANÉ: 1. 3. a 1. 10. alebo individuálne; ONLINE: kedykoľvek podľa potrieb uchádzačov
MIESTO VÝUČBY
Praha/online + študentská sekcia
ŠTUDIJNÉ MATERIÁLY
zahrnuté v cene štúdia (vlastné študijné materiály, sylaby, prezentácie a ďalšie študijné podklady, knižnica s viac ako miliónom titulov vrátane cudzojazyčných, odborné články, vedecké výskumy a ďalšie)
BONUSY
nad rámec štúdia sa každý študent môže zúčastniť aj lektorských stretnutí z iných programov, navyše prednášky, semináre, blokové moduly a kurzy
JAZYK VÝUČBY
čeština s akceptáciou slovenčiny, program BBA Management Basics (ENG - online) v angličtine
ZAKONČENIE ŠTÚDIA
obhajoba záverečnej práce
Zľava
480 EUR
do 20. 7. 2025
Lektorský tím
Informácie o štúdiu
Zaujal Vás tento program? Zistite podrobnosti o štúdiu a jeho priebehu.
Zvoľte kvalitu a prestíž, študujte na Business Institute
Prihlásiť saHodnotenie programu
93 %
5/5
(Hodnotilo 22 študentov)