8. 9. 2022 sa konal bezplatný seminár: „Najväčšie pasce krízovej komunikácie pre manažérov a profesionálov“

Dňa 8. 9. 2022 prebehol na našej adrese bezplatný seminár s naším lektorom Ing. Ondrejom Kubalom. Bol určený pre všetkých záujemcov, ktorí sa chceli naučiť efektívne komunikovať v kríze.

LEKTOR


Ing. Ondrej Kubala

Ondrej Kubala je partnerom spoločnosti Ewing PR. Špecializuje sa predovšetkým na krízovú komunikáciu, komunikačné stratégie a tiež komunikáciu projektov vo verejnej doprave. Skoro 10 rokov učil Public Relations študentov na Vysokej škole ekonomickej v Prahe, prednáša tiež na pražskom Business inštitúte. Rok a pol sa staral o komunikáciu Sčítania ľudu, domov a bytov 2011 pre Český štatistický úrad, predtým pôsobil tri roky ako tlačový hovorca a vedúci tlačového oddelenia Českých dráh. Počas práce pre České dráhy získal za rok 2008 cenu Hovorca roka, bol vyhlásený za najlepšieho hovorcu v ČR podľa hlasovania novinárov a odniesol si aj ocenenie za majstrovský kus v PR pri komunikácii železničného nešťastia v Studénke v auguste 2008. Svoju profesnú dráhu začínal v médiách ako reportér Rádiožurnálu a rádiu je stále verný. Dnes už ale len vo svojom voľnom čase ako víkendový moderátor rádia Frekvence 1.

ANOTÁCIA SEMINÁRA


Krízové situácie sa nevyhýbajú nikomu z nás. V osobnom ani pracovnom živote. Ale ako sa ne dobre pripraviť? A ako ich úspešne zvládnuť? Seminár pre manažérov, ktorí riadia svoje tímy aj pre tých, ktorí budú mať na starosť komunikáciu v krízových chvíľach. Časy, kedy na náš problém mohla upozorniť maximálne tak televízia a reportéri, sú už dávno preč. Doba sa mení, zrýchľuje a dáva ľuďom do ruky veľmi silný nástroj. Sociálne siete. Médiom sa stáva každý náš zamestnanec alebo nespokojný zákazník. Zvládnuť krízy v takomto rýchlom prostredí, kladie väčšie a väčšie nároky na všetkých manažérov i špecialistov na komunikáciu.

Čo sa naši záujemci dozvedeli?


Čo je to kríza a ako sa na ňu pripraviť
Čo je krízová komunikácia vs. komunikácia v kríze
Aktívny PR – ako by mal hovorca s novinármi pracovať
Reaktívny PR – čo novinári od hovorcu očakávajú a ako sa vyvarovať základných chýb, ktoré môžu zničiť vzťahy s novinármi
Strategické riadenie krízovej komunikácie
Cieľová skupina pri riešení krízovej komunikácie – jej definícia a komunikácia
Riešenie krízového manažmentu
Stanovenie komunikačného cieľa v kríze
Zásady komunikácie s novinármi v prípade krízy
Pasce v krízovej komunikácii
Riešenie a diskusia prípadových štúdií


Ďakujeme všetkým za účasť a tešíme sa na ďalšie semináre.