Sociálne siete (online)
Cieľom modulu je ukázať praktické využitie online / digitálneho marketingu a predstaviť komplexné riešenie kampaní v rámci online prostredia a jednotlivých platforiem.
Garant a lektor študijného modulu
Anotácia
Modul predstavuje tematiku digitálneho marketingu a využitie internetu, mobilných aplikácií vrátane úlohy SEO, SEM a sociálnych sietí. Obsahovo sú diskutované kľúčové nástroje digitálneho marketingu s vysvetlením postupov k ich efektívnemu využívaniu, vrátane špecifík týchto nástrojov na mobilných zariadeniach, vyhľadávanie a vyhodnocovanie marketingových príležitostí.
Sylabus
1. Stratégie v online prostredí
- typy zdrojov
- stratégie online
- plánovanie kampaní
2. Reklama na sociálnych sieťach
- funkcie reklamy
- hlavné aspekty reklamy
3. Vyhodnocovanie výsledkov a efektivity kampaní
- Google Analytics
- meranie webovej návštevnosti
- možnosti merania
Literatúra
- Avinash Kaushik – Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customers Centricity
- Avinash Kaushik – Web Analytics: An Hour a Day
- Neal Schaffer – A One-Stop Guide to Building a Social Media Strategy for Marketing and Business
- Perry Marshall – Facebook Advertising: How to Access 1 Billion Potential Customers in 10 minutes
- Perry Marshall – Ultimate Guide to Adwords: How to Access 100 Million People in 10 Minutes
- Perry Marshall – 80/20 Sales and Marketing: The Definitive Guide to Working Less and Making More
- Adam Clarke – SEO 2018 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies
- Ann Handley – Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
- Miles Young – Ogilvy o reklamě v digitálním věku