Sociálne siete (online)

Cieľom modulu je ukázať praktické využitie online / digitálneho marketingu a predstaviť komplexné riešenie kampaní v rámci online prostredia a jednotlivých platforiem.

Garant a lektor študijného modulu


Mgr. Vojtěch Lambert

Anotácia


Modul predstavuje tematiku digitálneho marketingu a využitie internetu, mobilných aplikácií vrátane úlohy SEO, SEM a sociálnych sietí. Obsahovo sú diskutované kľúčové nástroje digitálneho marketingu s vysvetlením postupov k ich efektívnemu využívaniu, vrátane špecifík týchto nástrojov na mobilných zariadeniach, vyhľadávanie a vyhodnocovanie marketingových príležitostí.

Sylabus


1. Stratégie v online prostredí

  • typy zdrojov
  • stratégie online
  • plánovanie kampaní

2. Reklama na sociálnych sieťach

  • funkcie reklamy
  • hlavné aspekty reklamy

3. Vyhodnocovanie výsledkov a efektivity kampaní

  • Google Analytics
  • meranie webovej návštevnosti
  • možnosti merania

Literatúra


  • Avinash Kaushik – Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customers Centricity
  • Avinash Kaushik – Web Analytics: An Hour a Day
  • Neal Schaffer – A One-Stop Guide to Building a Social Media Strategy for Marketing and Business
  • Perry Marshall – Facebook Advertising: How to Access 1 Billion Potential Customers in 10 minutes
  • Perry Marshall – Ultimate Guide to Adwords: How to Access 100 Million People in 10 Minutes
  • Perry Marshall – 80/20 Sales and Marketing: The Definitive Guide to Working Less and Making More
  • Adam Clarke – SEO 2018 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies
  • Ann Handley – Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
  • Miles Young – Ogilvy o reklamě v digitálním věku