Sociálne médiá a trendy PR (online)
Cieľom modulu je ukázať praktické využitie online/digitálneho marketingu a predstaviť komplexné riešenie kampaní v rámci online prostredia a jednotlivých platforiem.
Garant a lektor študijného modulu
Anotácia
Modul predstavuje tematiku digitálneho marketingu a využitia internetu, mobilných aplikácií vrátane úlohy SEO, SEM a sociálnych sietí. Obsahovo sú diskutované kľúčové nástroje digitálneho marketingu s vysvetlením postupov na ich efektívne využívanie, vrátane špecifík týchto nástrojov na mobilných zariadeniach, vyhľadávania a vyhodnocovania marketingových príležitostí.
Sylabus
1. Stratégia v online prostredí
- typy zdrojov
- stratégia online
- plánovanie kampaní
2. Reklama na sociálnych sieťach
- funkcie reklamy
- hlavné aspekty reklamy
3. Vyhodnotenie výsledkov a efektivity kampaní
- Google Analytics
- meranie webovej návštevnosti
- možnosti merania
Literatúra
- Kaushik, A.,Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customers Centricity
- Kaushik, A., Web Analytics: An Hour a Day
- Schaffer, N., A One-Stop Guide to Building a Social Media Strategy for Marketing and Business
- Marshall, P., Facebook Advertising: How to Access 1 Billion Potential Customers in 10 minutes
- Marshall, P., Ultimate Guide to Adwords: How to Access 100 Million People in 10 Minutes
- Marshall, P., 80/20 Sales and Marketing: The Definitive Guide to Working Less and Making More
- Clarke, A., SEO 2018 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies
- Handley, A., Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
- Young, M., Ogilvy o reklamě v digitálním věku