Public Relations (Praha)
Cieľom tohto modulu je oboznámiť účastníkov seminára so základným koncepčným aparátom odboru, základnými nástrojmi a strategickým prístupom pre formuláciu public relations plánov.
Garant a lektor študijného modulu
Anotácia
Modul je členený dvoch základných časti. Prvá, úvodná časť, prináša charakteristiku odboru, uvádza základné historické míľniky PR a dotýka sa základných etických otázok. Uvádza tiež vzťah k súvisiacim disciplínam, ako je marketing a marketingová komunikácia. V druhej časti sa zameriava na profesijné štandardy procesov vedúcich k profesionálnemu nastaveniu strategického plánu. Súčasťou sylabu sú aj popisy základných PR nástrojov a metód. V závere sylabu sú uvedené základné prístupy k hodnoteniu jednotlivých nástrojov.
Sylabus
1. Public relations
- nástroje
- členenie
- prístupy
2. Plány
- analýza/audit
- ciele
- cieľové skupiny
- stratégia a taktika
- systém
3. Interná komunikácia
- vydávanie firemných materiálov
- manažment
- sponzoring
Literatúra
- HEJLOVÁ, D. Public relations. Praha: Grada Publishing,
- KOPECKÝ, L. Public relations. Dějiny – teorie – praxe. Praha: Grada Publishing