Nástroje marketingovej komunikácie (online)

Cieľom modulu je oboznámiť poslucháčov s jednotlivými formami marketingových komunikácií, ich podstatou, zásadami a vhodnosťou uplatnenenia v praxi.

Garant a lektor študijného modulu


Mgr. Jiří Kocich, MBA

Anotácia


Poslucháči sa zoznámia s podstatou marketingových a komerčných komunikácií, ich jednotlivými formami (reklama, priamy marketing, podpora predaja, public relations, sponzoring, on-line komunikácie). Dôraz je kladený na zmeny, ku ktorým v poslednej dobe na trhu marketingových komunikácií dochádza pri uplatnení ich integrácia s ohľadom na využitie moderných informačných technológií. Cieľom predmetu je naučiť poslucháčov navrhnúť koncept marketingových komunikácií a komunikačnej stratégie na príklade z praxe.

Sylabus


1. Marketingová a komerčná komunikácia

  • podstata marketingovej a komerčnej komunikácie

2. Formy komerčnej komunikácie

  • reklama
  • priamy marketing
  • sales promotion
  • public relations
  • sponzoring
  • on-line komunikácia

Literatúra


  • FREY, P.: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0., Management Press, Praha
  • PŘIKRYLOVÁ, J., Jahodová, H.: Moderní marketingová komunikace, Grada, Praha
  • VYSEKALOVÁ, J., Mikeš, J.: Reklama (Jak dělat reklamu), Grada Publishing, Praha
  • BÁRTA, Vl., Pátík, L., Postler, M.: Retail Marketing, Management Press, Praha
  • BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press
  • JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno: Computer Press
  • JESENSKÝ, D. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada
  • KRUPKA, J.: Česká reklama (od pana Vajíčka po falešné soby), BizBooks, Brno