Nástroje marketingovej komunikácie (online)
Cieľom modulu je oboznámiť poslucháčov s jednotlivými formami marketingových komunikácií, ich podstatou, zásadami a vhodnosťou uplatnenenia v praxi.
Garant a lektor študijného modulu
Anotácia
Poslucháči sa zoznámia s podstatou marketingových a komerčných komunikácií, ich jednotlivými formami (reklama, priamy marketing, podpora predaja, public relations, sponzoring, on-line komunikácie). Dôraz je kladený na zmeny, ku ktorým v poslednej dobe na trhu marketingových komunikácií dochádza pri uplatnení ich integrácia s ohľadom na využitie moderných informačných technológií. Cieľom predmetu je naučiť poslucháčov navrhnúť koncept marketingových komunikácií a komunikačnej stratégie na príklade z praxe.
Sylabus
1. Marketingová a komerčná komunikácia
- podstata marketingovej a komerčnej komunikácie
2. Formy komerčnej komunikácie
- reklama
- priamy marketing
- sales promotion
- public relations
- sponzoring
- on-line komunikácia
Literatúra
- FREY, P.: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0., Management Press, Praha
- PŘIKRYLOVÁ, J., Jahodová, H.: Moderní marketingová komunikace, Grada, Praha
- VYSEKALOVÁ, J., Mikeš, J.: Reklama (Jak dělat reklamu), Grada Publishing, Praha
- BÁRTA, Vl., Pátík, L., Postler, M.: Retail Marketing, Management Press, Praha
- BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press
- JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno: Computer Press
- JESENSKÝ, D. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada
- KRUPKA, J.: Česká reklama (od pana Vajíčka po falešné soby), BizBooks, Brno