Marketing (Praha)
Cieľom modulu je oboznámiť poslucháčov s marketingom ako modernou podnikateľskou filozofiou, jeho podstatou, nástrojmi, zásadami a vhodnosťou uplatnenia v praxi.
Garant a lektor študijného modulu
Anotácia
Poslucháči sa zoznámia s marketingom ako modernou podnikateľskou filozofiou a jeho podstatou. Dôraz je kladený na jednotlivé nástroje marketingu tak, ako ich vymedzil P. Kotler do 4P s tým, že pozornosť je venovaná tiež rozšírenému marketingovému mixu (5P). Ďalej bude vysvetlený rozdiel medzi značkou a produktom. Predmet je ďalej zameraný na marketingové poňatie ceny a marketingový spôsob tvorby cien.
Sylabus
1. Marketing
- podstata
- charakteristika
- história
- vývoj
2. Marketingový mix
- price
- promotion
- place
- people
Literatúra
- JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing
- JANOUCH, V.: Internetový marketing, Computer Press, Brno, ISBN 978-80-251-4311-7.
- KOTLER, P. — KELLER, K L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-4670-8.
- BÁRTA, Vl., Pátík, L., Postler, M.: Retail Marketing, Management Press, Praha
- KELLER, L. Kevin: Strategické řízení značky, Grada, Praha