AI v marketingu a kreatívnej tvorbe (online)

Cieľom modulu je vybaviť študentov praktickými zručnosťami a strategickým myslením pre efektívne využitie AI nástrojov v marketingu. Zameriava sa na to, ako AI transformuje kreatívnu tvorbu a marketingové stratégie, a pripravuje budúcich lídrov na inteligentné riadenie v digitálnej ére.

Garant a lektor študijného modulu


Mgr. Pavel Hacker

Anotácia


Tento modul sa hĺbkovo zaoberá transformačným dopadom umelej inteligencie na oblasť marketingu a kreatívnej tvorby. Preskúmame, ako AI nástroje a technológie zásadne menia spôsob, akým značky komunikujú so zákazníkmi, personalizujú obsah a optimalizujú svoje kampane. Študenti sa naučia efektívne využívať AI na generovanie obsahu, prediktívnu analýzu správania spotrebiteľov a automatizáciu marketingových procesov. Modul kladie dôraz na etické aspekty používania AI v kreatívnom priemysle a rozvíja zručnosti pre inovatívne a strategické uplatnenie AI v marketingovej praxi. Cieľom je pripraviť budúcich lídrov na inteligentné riadenie marketingových stratégií v ére umelej inteligencie.

Sylabus


  • Úvod do AI v marketingu
  • Personalizácia a segmentácia zákazníkov s AI
  • Generatívne AI a tvorba obsahu
  • Prediktívna analytika v marketingu
  • Automatizácia marketingových kampaní
  • AI pre optimalizáciu SEO a SEM
  • Meranie a vyhodnocovanie marketingového výkonu s AI
  • Chatboti a konverzačné AI v marketingu
  • Etické a spoločenské dopady AI v marketingu
  • Budúce trendy a inovácie v AI marketingu

Literatúra


  • bude čoskoro doplnená