PhDr. František Grunt

PhDr. František Grunt

PhDr. František Grunt

Marketingu a marketingovej komunikácii sa venuje už 15 rokov, pracoval na rôznych marketingových pozíciách v rade českých i zahraničných firiem. V súčasnej dobe pôsobí na pozícii manažéra marketingu v spoločnosti Lidl stravenky, v.o.s., sesterskej firmy Lidl Česká republika, kde má na starosti rozjazd stravenkového biznisu a propagáciu značky Naše stravenky. K jeho obľúbeným marketingovým oblastiam patrí strategický a produktový marketing, on-line komunikácie a PR. V roku 2007 získal so svojim tímom prvé miesto v súťaži Internet Effectiveness Awards v kategórii Malé invenčné projekty, kde uspel s projektom Hotel Selector. Na trh uviedol dve služby, ktoré získali ocenenie IT produkt roku - Multihostingový balíček HOME a Superstránku. Vo svojom voľnom čase sa venuje rodine, športu a dobrým knihám.