Blokový modul s Janom Kvasničkom

V utorok 4. 10. 2016 sme na Business Institute privítali Ing. Jana Kvasničku, špecialistu na online marketing a odborníka na zvyšovanie konverzného pomeru, návrh a tvorbu webov. Pre našich študentov aj absolventov pohovoril na tému: Tvorba úspešného webu krok za krokom.

Poslucháči sa zoznámili s jednotlivými bodmi, ktoré treba splniť, aby bol web naozaj úspešný. Na praktických príkladoch bolo ukázané, ako si poradiť so vstupnou analýzou a analýzou kľúčových slov, s Persona a cieľovou skupinou, tvorbou wireframe, ako na grafiku, alebo na čo si dať pozor pri kódovaní.

Predchádzajúci seminár s Janom Kvasničkom bol venovaný téme: Ako zvýšiť obchodnú výkonnosť webu – v praktických príkladoch a prebehol 26. 5. 2016. Workshop, ako už napovedá názov, bol zameraný prevažne prakticky. Účastníci sa dozvedeli, ako na zvyšovanie konverzného pomeru a s tým súvisiace obchodné výkonnosti webu. Na veľkom množstve príkladov boli ukázané základné princípy, ale aj pokročilé možnosti, ako účinne presvedčiť zákazníka k dokončeniu objednávky a ďalšie praktické tipy pre zlepšovanie webových stránok.

Profil lektora

Ing. Jan Kvasnička svoju pracovnú činnosť sústredil na UX, použiteľnosť, zvyšovanie konverzných pomerov, návrh, vývoj a testovanie webových aplikácií. Spolupracuje s poprednými spoločnosťami predovšetkým v oblasti e-commerce, napríklad CZC, Vasecocky, Pilulka, Vodafone, Shoptet a ďalšie. Je zástanca a propagátor myšlienky „Nenúťte užívateľa premýšľať“. Svoje know-how aktívne odovzdáva na školeniach, prednáškach a workshopoch. Jeho cieľom sú ako spokojní zákazníci, tak majitelia webov a e-shopov.